Здравейте колеги , днес ми се появи много неприятен проблем с АБС-а , при леко натискане на спирачка се активира почти постоянно.Възможно ли е някой датчик да не отчита движение и да активира системата.На диагностика не излиза грешка , не свети и лампата за някакъв проблем с АБС, и в един момент просто се изнервих и откачих кабела на един от датчиците,естествено отчете грешка и сега няма проблеми - не вкючва но съм и без АБС .Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели.Мерси предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно ABS на 156 2.0
Collapse
X
-
Колега проверете да не би да имате клеясало жило на ръчната спирачка. При мен така се случи и докато се наканя да отида да сменям... блокирах един ден на един светофар.
Какво имам предвид, когато блокира жило не позволява на накладките да се връщат и така луфта става все по малък и по малък. Само при леко докосване на спирачката и ковеше моята. Отначало си мислех, че това са прословутите спирачки на Алфа Ромео, но се оказа, че е най-обикновенна ръждаНе твърдя, че и при вас проблема е такъв, но нищо не ви пречи да проверите не отнема много време!
Успех!
Comment
-
Re: Въпро относно ABS на 156 2.0
Първоначално публикувано от suscrofaА самата АBS система работи ли ти като натискаш спирачката.Първоначално публикувано от Доко..., при леко натискане на спирачка се активира почти постоянноAlfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"
Comment
-
Tова на аватара е пос -скоро невестулка/пор и т.н.
Човека пише че при най-лекото натискане системата се активира - отговарям ти на въпроса. Това че ти мислиш че не работи е друг въпрос.Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"
Comment
-
виж да не би да е блокирало някой спирачно цилиндърче и проблема да е от там, защото не може да се върне,
вдигни си колата на крик и върти всяка гума за да видиш как се въртят, ако някоя се върти много трудно .....Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK
Comment
-
От всичко разбираш по много ти. Явно си голям капацитет и по зоология. Това твъдо не е нито пор нито невестулка, но не ми се обяснява много време ще си загубя.
Извинявам се на колегата, че му пълня темата с глупости, но трябва да отговоря на големите капацитети."Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
Comment
-
Първоначално публикувано от fadeКолега проверете да не би да имате клеясало жило на ръчната спирачка. При мен така се случи и докато се наканя да отида да сменям... блокирах един ден на един светофар.
Какво имам предвид, когато блокира жило не позволява на накладките да се връщат и така луфта става все по малък и по малък. Само при леко докосване на спирачката и ковеше моята. Отначало си мислех, че това са прословутите спирачки на Алфа Ромео, но се оказа, че е най-обикновенна ръждаНе твърдя, че и при вас проблема е такъв, но нищо не ви пречи да проверите не отнема много време!
Успех!Ще я гледам при първа възможност , може би в събота. Благодаря на всички отзовали се със съвет , ще разглобява майстора здраво ако се налага
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко... ,а ръчната хваща здраво от втория зъб, благодаря колега за идеята - само това не съм проверил ощеЩе я гледам при първа възможност , може би в събота. Благодаря на всички отзовали се със съвет , ще разглобява майстора здраво ако се налага
Ако Ви затегне колело ще опечете накладката и ще свири после (разбрах, че сте сменял скоро накладки) може да прегреете диска и т.н.
А това, че лови още на втория зъб е също като при мен! Най-вероятно е натягана заради старите накладки! Обикновенно там където е захваната бронята на жилото към апарата се отваря маншона и се пълни с прах, кал и луга през зимата. Пръскайте със спрей вътре и оставете да го разкисне и след това движете жилото без да натягате спирачката разбира се. НО!... колегата който споменава за задържащи цилиндърчета също е прав!
Когато Ви сменяха накладки провериха ли това... направиха ли техническо обслужване на спирачната ситема, смениха ли течността... това също може да е причина стара течност и фалшиви маркучета... проблема не е с едно решение, изобщо направете си едно ТО на спирачната система щом сте се захванал и ви прави проблеми.
Comment
-
При 2.4 JTD, 156 , Скороста се отчита от датчиците на АБС, има възможност някои от датчиците да показва различна стойност и за това да подава инфо за включване на АБС. Ако се закачи на компютър,в движение може да се разбере кой от датчиците показва различна стойност.CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Comment
-
Мерси за съветите,утре ще има профилактика на спирачна система,че ще ми трябва,миналата седмица КГБ и смени софтуера и сега си понадръпваМежду другото само това не съм правил по тази кола,но явно ме влече модела и в момента като изключим проблемчето с АБС-а съм сменил почти всичко по нея , докарах я до магазинска
.Днес цял ден обикалям с едно БМВ 318 tds 98 на един приятел , освен това че вероятно е доста по икономична и двигателя е перфектен, с нищо не си заслужава 8-те хиляди които даде миналата седмица за нея, скърца вътре,предница за правене,почти истървали амортисьори и т.н., нов внос , с нищо не ме впечатли макар ,че по едно време се засилих за такава
Май съм станал фен и Аз
Но това не означава,че БМВ е лоша марка - напротив , просто тази кола вероятно е имал лош стопанин и е факт ,че има и купувачи за нея макар и лошо стопанисвана,което за съжаление не важи за нашите,но за сметка на това май са като наркотик.
Comment
Comment